IN ACEST ARTICOL:

Zalando, cea mai importantă destinație online de modă multibrand din Europa, lansează campania Primăvară/Vară 2025 în întreaga Europă. În prim-plan se află Sarah Jessica Parker, câștigătoare a patru premii Golden Globe, alături de Mahmood, cântăreț, compozitor italian multi-platinat și un icon al stilului.

Comunicat de presă

Campania explorează într-un mod jucăuș întrebarea zilnică „Ce să port?”, o întrebare la care oameni de pretutindeni răspund de mai multe ori pe zi, în moduri diferite. Cea mai recentă campanie Primăvară/Vară ‘25 de la Zalando evidențiază bucuria de a te îmbrăca, arătând că moda nu este doar despre tendințe, ci și despre încrederea de a te simți bine în fiecare clipă.

Transpusă pe fundalul unei piațete urbane pline de viață, campania îi poartă pe spectatori într-o aventură de stil, ludică și efervescentă. Pe măsură ce Sarah Jessica Parker și Mahmood descoperă posibilitățile nelimitate de ținute ale sezonului, moda devine un teren de joacă al exprimării de sine – de la întâlniri relaxate pe timpul zilei, la seri vibrante în oraș și întâlniri romantice sub cerul liber.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. ZALANDO LANSEAZĂ O NOUĂ CAMPANIE ÎN CARE CELEBREAZĂ PARTENERIATUL SĂU EXCLUSIV CU LEGENDARUL BRAND DIANE VON FURSTENBERG ZALANDO LANSEAZĂ CAMPANIA ”CE PORT?”, CU ARTIȘTI CELEBRI ȘI DEZVĂLUIE NOUA SA IDENTITATE DE BRAND HELMUT LANG ACUM DISPONIBIL PE ZALANDO: EDITORIAL EXCLUSIV CU RINA SAWAYAMA

„Alegerea unei ținute este ca o poveste pe care o spui despre tine”, spune Sarah Jessica Parker. Uneori e intuitivă, alteori necesită mai multă reflecție.Dar ceea ce face această campanie de la Zalando atât de specială este celebrarea unui ritual cotidian pe care îl împărtășim cu toții. Și cel mai important este că nu există alegeri greșite!”

Mahmood adaugă:Am purtat multe look-uri îndrăznețe pe scenă, dar câteodată chiar și eu mă întreb: Ce să port? când întârzii la o cafea cu prietenii. Această campanie este pentru toți cei care au stat la un moment dat în fața oglinzii și și-au schimbat ținuta de trei ori înainte de a ieși din casă.”

Curatoriat de renumita stilistă Stella Greenspan și de contribuția personală a vedetelor, fiecare look reflectă versatilitatea și individualitatea modei contemporane, prezentând cele mai importante tendințe ale Primăverii/Verii ‘25: de la iluzii trompe l'oeil până la topuri tip corset și imprimeuri retro. Mai mult, pe lângă prezentarea tendințelor, campania încurajează clienții să exploreze, să experimenteze și să îmbrățișeze propriul stil unic.

Calvin Klein lansează noua campanie de îmbrăcăminte pentru bărbați, avându-l ca protagonist pe Alexander Skarsgård Calvin Klein dezvăluie noua campanie de îmbrăcăminte pentru femei cu Kendall Jenner Answear a lansat noua campanie ”Îmbracă-ți viața în momente prețioase”, prin care subliniază repoziționarea premium a brandului

Sara Spännar, VP Global Marketing spune „La Zalando, știm că alegerea unei ținute este mai mult decât o simplă decizie vestimentară – este un moment zilnic care reflectă cine ești și cum vrei să te simți. Ne-am propus să celebrăm acest moment, iar colaborarea cu Sarah Jessica Parker și Mahmood a fost o adevărată bucurie. Dorim să le oferim clienților încrederea de a-și exprima stilul, indiferent de planurile pe care le au în acea zi.”

Colecția de Primăvară/Vară de la Zalando este acum disponibilă pe www.zalando.ro.


Mi-am făcut un obicei din a spune cele mai crude adevăruri în glume și metafore. Poate că uneori acestea par a fi ascunse în spatele unei formule sofisticate, dar, în esență, sunt simple. Acest lucru este valabil...

Abonează-te pe


Vizionare placuta

00:00/07:08
Alin Gălățescu față în față cu Ermanno Scervino: Înțelegi care a fost epoca datorită modei
Truvid
auto skip

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri