Noul desert Dr. Oetker se prepara usor, singurul ingredient necesar fiind laptele rece. Chiar si cei neinitiati in tainele bucatariei pot obtine rapid si fara efort un desert rafinat, cu gustul si consistenta sarlotei traditionale.
Produsul va fi introdus in Romania in luna februarie si va fi disponibil in marile lanturi de retail, dar si in comertul traditional. Lansarea va fi sustinuta prin campanie media, materiale POS actiuni de marketing direct si activari in-store.
Compania germana, Dr. Oetker, a intrat pe piata din Romania in anul 1998 si ocupa la ora actuala pozitia de leader de piata pe categoriile: aditivi de patiserie, deserturi, conservanti, musli, pizza & snack-uri congelate. Dr. Oetker vine in sprijinul consumatorilor, oferindu-le solutii la indemana pentru cele mai delicioase si rapide deserturi de casa precum si produse gata preparate ce ofera experienta unui gust foarte bun.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri