Comunicat de presa
Orice record este stabilit odata si, conform zicalei, orice record este facut pentru a fi doborat. In special in media sociala, unde lumea se poate schimba in doar cateva ore, sau chiar minute. Azi insa, Guiness World Records a premiat Oreo pentru ca a devenit prima marca ce a incercat – si a stabilit – recordul Guinness World Records pentru „cele mai multe like-uri pentru o postare pe Facebook in 24 de ore”. Demersul de a stabili acest record chiar i-a inspirat si pe altii sa incerce acelasi lucru. Astfel, desi dominatia Oreo ca detinator de recorduri in media sociala este de scurta durata si dulce, fanii Oreo din intreaga lume s-au aliat pentru ca biscuitul preferat al lumii sa devina „biscuitul cel mai iubit” din lume.
Incercarea de a stabili recordul a inceput marti, 15 februarie la ora 17:00, cand comunitatea Oreo de pe Facebook de 16 milioane de fani din intreaga lume a fost invitata sa dea „like” la urmatoarea postare: “"Like" pentru aceasta postare de a va alatura altor fani Oreo din intreaga lume pentru stabilirea unui record Guinness World Record pentru cele mai multe „like-uri” pentru o postare in 24 de ore. Oreo este biscuitul preferat al lumii si, cu ajutorul vostru, va deveni „cel mai iubit”.” Postarea a reunit fani din intreaga lume si i-a inspirat imediat si pe altii sa incerce sa atinga recorduri similare pe Facebook.
Guinness World Records, autoritatea mondiala in domeniul recordurilor, a confirmat recordul pe 16 februarie la ora 17:00, cand fanii din intreaga lume au adunat in total 114.619 “like-uri”.
“Oreo aduce familiile impreuna de aproape 100 de ani”, spune John Ghingo, Senior Director, Oreo Global Growth Platforms pentru Kraft Foods. “Suntem deosebit de mandri de fanii nostri care s-au aliat pentru a face posibila aceasta premiera impresionanta. Desi dominatia noastra ca detinator de recorduri este de scurta durata, dar incantator de dulce, asa cum sunt si biscuitii Oreo, acceptam cu mandrie acest record in numele fanilor din intreaga lume”.
Oreo este iubit in intreaga lume si atrage fanii nu doar datorita gustului sau delicios, ci si ritualului sau unic „rasuceste, gusta crema si inmoaie in lapte” – un moment special de bucurie copilareasca savurat cu un biscuit Oreo si o cana de lapte, care se traduce in orice limba sau cultura. Aceasta postare care a atins recordul Guinness World Records a pus in evidenta capacitatea marcii de a aduce laolalta familiile din intreaga lume, intr-un mod nou, contemporan.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate