Fanii de pe Facebook si-au demonstrat sprijinul pentru aceasta initiativa prin mii de comentarii la postare, cum ar fi „IUHUU – o sa detin un record mondial”, si „avem nevoie de un buton pentru a ne exprima dragostea, nu doar placerea”.
Oreo a construit a treia mare comunitate de pe Facebook, cu peste 16 milioane de fani din peste 20 de tari, si o pagina accesibila in trei limbi (engleza, spaniola si franceza). Fiind lider recunoscut in media sociala, Oreo isi implica fanii prin mijloace inovatoare si usor de inteles, care acopera generatii si depasesc granitele.
Marca Oreo continua sa evolueze si sa creasca – adaugand noi piete, noi produse si noi canale pentru fanii sai fideli din intreaga lume. Anul viitor, Oreo isi va sarbatori centenarul si va continua sa se extinda si in alte tari. In prezent, biscuitii Oreo sunt comercializati in peste 100 de piete din lume, dupa lansarea in Franta si in Romania in 2010. Oreo intentioneaza de asemenea o lansare in Polonia si Germania la inceputul anului 2011.
Pentru mai multe informatii despre Oreo si pentru a deveni fan, vizitati www.facebook.com/oreo.
Foto main: By Anusorn Nakdee /Shutterstock
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9