De asemenea, campania surprinde cu mesaje personalizate in locuri inedite, cum ar fi cabinele de proba din diverse magazine, pentru a le reaminti clientilor ca o rochie noua nu se vede prin telefon sau prin intermediul cutiilor de scrisori, spunandu-le ca scrisorile au farmecul lor, insa ele nu iti zambesc inapoi.
Povestea cafelei Jacobs a inceput intr-o micuta cafenea cocheta, infiintata de Johann Jacobs in 1895, in oraselul german Bremen. Chiar si acum, un secol mai tarziu, cafeaua cu acelasi nume continua sa-i incante pe pasionati cu gustul sau deosebit si aroma unica.
Marca Jacobs a fost lansata pe piata din Romania in anul 1999, si de atunci, din dorinta de a fi mereu pe placul consumatorilor, a continuat sa isi extinda si sa isi diversifice gama de produse. Portofoliul de produse al marcii Jacobs este unul complet, cuprinzand: cafea prajita si macinata, cafea solubila si specialitati de cafea. Pentru ca oamenii sa se bucure in orice moment al zilei de o cafea aromata, Jacobs ofera si Night&Day - in varianta decofeinizata, prin metode naturale. Cea mai cunoscuta si mai iubita varietate este Jacobs Kronung (verde), care a devenit un sinonim al cafelei de cea mai inalta calitate in tara noastra.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri