Kraft Foods lanseaza la inceput de primavara campania promotionala „Pentru ca daruiesti, primesti”, care isi propune sa evidentieze semnificatia gestului de a darui, precum si emotia primirii unui cadou. La campanie participa doua dintre cele mai indragite marci Kraft Foods: ciocolata Milka si cafeaua Jacobs.
Pachetul promotional contine pe langa ciocolata Milka si cafeaua Jacobs in diferite variante, si un accesoriu chic - o brosa, o esarfa sau o sacosa de cumparaturi, in culorile primaverii: mov si verde.
Mecanismul promotional nu este unul clasic, ci are si o componenta inedita menita sa ofere o rasplata in plus consumatorilor fideli. Acestia pot participa la promotie usor si intr-un mod distractiv, intrand in comunitatea Milka & Jacobs, a celor ce daruiesc si primesc si sunt rasplatiti pentru asta. Astfel, pe langa cadourile garantate din pachetele promotionale, consumatorii care vor purta accesoriile vor avea sansa de a fi premiati atunci cand se vor intalni cu echipele de promoteri Milka si Jacobs.
“Promotiile sunt in general de mare interes pentru consumatori, iar ultimii ani, prin schimbarile din mediul economic, au adus modificari in comportamentul de consum si de achizitie. Astfel, ca orice categorie de consum, si pietele de ciocolata si cafea au resimtit impactul unei preocupari mai mari a consumatorilor pentru aspecte mai practice ale vietii si pentru nevoi mai stringente. De aceea, in ultimii 2 ani am incercat sa fim alaturi de consumatori, atat printr-o comunicare continua, cat si prin promotiile realizate ”, declara Cristina Pindaru, brand manager Milka, Kraft Foods Romania.
Caravana Milka-Jacobs va calatori prin 30 de orase din Romania, in intervalul
15 martie – 30 mai, si va premia toti consumatorii ce poarta accesoriile campaniei.
Daca un consumator poarta mai multe accesorii, el va castiga mai multe premii. Valoarea totala a premiilor oferite este de minim 500.000 RON. Vor exista premii mari – 10 vouchere de shopping x 10.000 RON, premii mijlocii – 200 vouchere shopping x 1000 RON, precum si produse Milka si Jacobs – 100.000 tablete de ciocolata Milka, respectiv 100.000 pachete de cafea Jacobs.
„Intr-o perioada in care multe branduri mizeaza pe promotii de pret, am ales pentru activarea celor mai puternice si iubite marci din portofoliul nostru un concept cu valoare adaugata pentru consumator, care sa se diferentieze de restul ofertelor promotionale din piata. Dorim sa ne surprindem in mod placut consumatorii cu un concept diferit, de impact, in care speram sa se regaseasca, tocmai pentru ca are la baza o realitate din viata lor", declara Andreea Bogdan, Brand Manager Coffee R&G & Soluble.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural