Campania are sustinere media completa, utilizand toate marile canale de comunicare: campanie TV, panotaj stradal, mass media, internet, precum si comunicare dedicata in magazine, activari pe strada si in marile retele de magazine.
De asemenea, va exista un site dedicat www.daruiestiprimesti.ro si un concurs desfasurat pe Facebook, in perioada 1 – 22 aprilie. Pentru a participa, consumatorii vor incarca in aplicatia special creata pentru acest concurs, pe pagina de Facebook „Milka si Jacobs – Daruiesti, Primesti” imagini in care poarta accesoriile cadou. Cele mai votate poze vor castiga premii atractive la finalul concursului.
Milka este cea mai puternica si iubita marca de ciocolata din Romania, care se bucura de cea mai mare crestere in categorie, fiind prezenta in peste o treime din gospodariile din Romania. Cota de piata Milka a crescut in anul 2010 cu peste 3 % in valoare.
In anul 2010 consumatorii romani au savurat peste 950 de milioane de cesti de cafea prajita si macinata Jacobs, contribuind astfel la cresterea cotei de piata Jacobs, in acest segment, cu 2% in valoare in 2010 fata de 2009.
Consumul per capita de ciocolata si cafea in Romania este inca mult in urma Europei de Vest – pentru ciocolata: 1.8 kg per capita versus 5.3 kg per capita, iar pentru cafea: 1.9 kg versus 3.5 kg.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate