In tonuri puternice de rosu si albastru, pantofii ganditi de designerul de accesorii nu sunt doar spectaculosi, ci si foarte practici si versatili. Din printul colectiei, gandit si realizat impreuna cu o intreaga echipa de creatie, au fost realizate doua modele diferite de pantofi - balerini, dar si pantofi cu alura masculina – si un model de geanta.
Prin noua ei aventura stilistica, Mihaela Glavan si-a dorit sa aduca culoarea in viata, dar si in picioarele noastre.
The Place Concept Store din Calea Dorobantilor, creat in 2007, este locul in care clientele pot achizitiona branduri IT sau de nisa internationale, dar in care sunt promovati si designeri romani, fotografi si muzica.
Partenerii evenimentului au fost The Place Concept Store (https://www.theplaceconceptstore.com/), Rue du Pain (Calea Floreasca 111-113), Galeria de Arta Dorobanti (pentru crearea vitrinei, cu mobilier si tablouri de la final de secol 19) si Corcova (https://www.corcova.ro/).
Mihaela Glavan si-a lansat propriul brand - Sepala - in 2003. Cu un design grafic, arhitectural si special, pantofii Sepala au fost remarcati atat in Romania, cat si la nivel international, incepand cu anul 2006 (Montreal Fashion Week, Cyprus Fashion Week). Incaltamintea este realizata manual din materiale atent selectate pentru fiecare colectie in parte.
RSM (Reconstructed Style for Men) este linia de pantofi barbatesti, lansata oficial in cadrul Romanian Fashion Festival in 2007.
Pentru mai multe informatii, vizitati: https://sepala.ro/ si https://www.facebook.com/MihaelaGlavan.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri