Fosta campioana olimpica, Gabriela Szabo, a provocat ziaristii inscrisi la cea de-a treia editie a crosului URGO la o alergare impreuna. Actiunea, devenita deja o traditie pentru un grup de ziaristi tot mai mare de la an la an, isi propune sa promoveze in randul jurnalistilor, dar si al publicului larg, valoarea miscarii si a sportului.
„Sunt foarte mandra ca am reusit in acesti trei ani, sa atragem tot mai multi colegi din presa la o alergare de dimineata, in cadrul crosului URGO. Este modul ideal de a ne mentine in forma si de a trimite un mesaj de incurajare catre public, in general, si catre cei interesati de atletism, in special, pentru a practica sportul preferat. Initiativa Laboratoires URGO este cu atat mai laudabila cu cat ne reaminteste ca, inainte de activitatile profesionale, trebuie sa acordam o importanta deosebita sanatatii si stilului nostru de viata”, a declarat Gabriela Szabo.
„URGO sprijina in mod constant sportul si beneficiile pe care acestea le poate aduce in viata fiecaruia dintre noi. De altfel, si prin tehnologia integrata in produsele noastre, URGO vine in intampinarea nevoilor unui public tot mai activ, mereu in miscare,” a declarat Thibaut Larrat Urgo Area Manager Europe.
Destinata reprezentantilor mass-media, crosul URGO incearca sa atraga atentia asupra beneficiilor pentru sanatate pe care le poate aduce practicarea constanta a unui sport, cat si asupra valorilor atletismului - un sport de traditie pentru romani.
Laboratoires URGO este prezenta si isi desfasoara activitatea in Romania de mai bine de 12 ani, prin compania de distributie farmaceutica A&D Pharma Marketing&Sales, comercializand trei game de produse: gama HUMEX (care contine 12 produse diferite pentru afectiunile cailor respiratorii), gama URGO (cu 36 de produse diferite de prim ajutor) si gama Alvityl (3 suplimente alimentare).
Laboratoires URGO, cu cele doua divizii ale sale – URGO Medical (plasturi pe baza de prescriptie) si URGO Consumer Healthcare (produse OTC), a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 265 de milioane de euro: 159 de milioane pentru Urgo Medical si 106 milioane pentru Consumer Healthcare. Cea mai mare parte a cifrei de afaceri a fost generata din operatiunile de vanzari din Franta (140 milioane de euro) si de la nivel international (cu exceptia Frantei, 125 milioane de euro).
Compania, infiintata in 1890 in Dijon, Franta, ca o afacere de familie, este in prezent membra a Grupului Viva Santé, de asemenea o afacere de familie. URGO este prezenta in peste 80 de tari si a raportat o crestere de 16% in ultimii trei ani.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri