Crema Hidratanta Gerovital Plant este singurul produs romanesc care a fost premiat in cadrul Produsul Anului 2011, in urma voturilor a 4000 de respondenti.
Rezultatul astfel obtinut este si o consecinta a cercetarii continue si inovatiei permanente, care plaseaza brandul Gerovital ca „deschizator de drumuri” pe segmentul produselor de ingrijire a tenului. Inovatia noii game consta in formularile fara conservanti, fara parabeni, cu extract organic de floare de colt si un complex de plante autohtone, recunoscute pentru beneficiile lor.
In urma evaluarii instrumentale, rezultatele au relevat faptul ca, folosind Crema Hidratanta Gerovital Plant, nivelul de hidratare a crescut cu pana la 49,4% dupa o ora de la prima aplicare, alaturi de un efect semnificativ de crestere a elasticitatii pielii cu 60%. Crema hidratanta Gerovital Plant contine extract organic de Floare de Colt, cu efecte antioxidante si calmante, protejand pielea impotriva factorilor de mediu nocivi.
Incepand din aceasta luna, a fost lansata o pagina dedicata tuturor celor care folosesc Gerovital, prin intermediul careia consumatoarele Gerovital sunt invitate sa impartaseasca experientele, impresiile si parerile despre produsele Gerovital. Pagina „Si eu folosesc Gerovital!” poate fi accesata la adresa www.gerovital.ro.
Brandul Gerovital s-a dezvoltat constant de-a lungul timpului, reunind in prezent gamele Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Sun, Gerovital Body Slim, Gerovital Plant Forte, Gerovital Plant Balsam de Buze.
Proiectul Produsul Anului a inceput in 1987, in Franta, in urmatorii ani extinzandu-se in peste 35 de tari precum: SUA, Africa de Sud, India, Brazilia, Marea Britanie, Spania, Italia si multe altele. In Romania, Produsul Anului se afla la cea de-a treia editie, reunind alegerile a 4000 de respondenti, in cadrul unui studiu de piata desfasurat de catre Dedicated Research.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
In prezent, Farmec SA Cluj-Napoca detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Produsele Farmec sunt prezente in peste 30 de tari din intreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoastere a calitatii produselor sale, compania detine Certificatul International de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri