Dupa ce s-a consacrat ca marca numarul unu de imbracaminte si accesorii pentru femei cu varsta de pana in 35 de ani din Marea Britanie, New Look si-a stabilit sa cucereasca “fashionistele” din Romania prin colectii fabuloase la preturi accesibile. Marca isi propune sa atraga entuziastii modei cu noi interpretari ale tendintelor, reinnoind colectiile la fiecare sase saptamani si introducand peste 200 de noi produse in fiecare saptamana.
Cu peste 1000 de magazine la nivel mondial, New Look urmareste sa dezvolte o retea de 20 de unitati in Romania in urmatorii 5-8 ani. Pe plan local, doua noi magazine vor fi inaugurate anul acesta, la Cluj Napoca si Constanta. Marca New Look este prezenta in Romania in franciza prin holdingul de origine greaca Fourlis Group.
“Suntem un brand care creaza stiluri irezistibile la preturi excelente, aducand clientilor un plus de entuziasm pentru moda. Traducem permanent si intr-un ritm rapid ultimele tendinte de pe catwalk, din tinutele celebritatilor si din stilul strazii, astfel incat pasionatii New Look sa primeasca mai multa valoare din moda. Cream cu pasiune imbracaminte spectaculoasa pentru femeile care fac din moda o placere si parte din viata lor sociala, care cauta produse deosebite, in tendinte, care sa se potriveasca stilului propriu. Suntem foarte incantati sa facem primii pasi in Romania unde femeile au un deosebit simt al modei si o experienta vasta de shopping”, a declarat Mark Eve, Head of Franchise Operations New Look.
“New Look este un brand castigator, unul dintre cei mai importanti retaileri de moda din lume, care reuseste sa isi fidelizeze si sa isi surprinda clientii printr-o experienta de fashion mereu noua. Suntem increzatori ca New Look va castiga rapid fani entuziasti care cauta stiluri deosebite la preturi accesibile”, a declarat Ionas Akis, Director General Genco Trade, companie subsidiara Fourlis Group.
New Look detine pozitia a doua in Marea Britanie pe segmentul de imbracaminte si accesorii pentru femei, cu o cota de 6% si este liderul pietei pe aceleasi segmente pentru categoria femei cu varsta pana in 35 de ani. Pentru succesul creatiilor sale, New Look valorifica resursele creative ale unei echipe de 30 de designeri a caror misiune este de a crea colectii unice, in tendinte.
In Romania, produsele New Look vor avea preturi incepand de la 79 lei pentru rochii, de la 49 lei pentru jeans, de la 89 lei pentru jachete si incepand cu 35 lei pentru incaltaminte.
Magazinele marcii care vor fi inaugurate vor beneficia de noua colectie de toamna. “Ne-am inspirat de pe catwalk, unde toamna aceasta jocul cu nuantele este regula generala. Teal si Coniac sunt tonurile dominante, iar noua culoare neutra este griul. Stilul anilor ’70 s-a maturizat si a devenit mai sexy, iar liniile curate si bine croite adauga o usoara latura masculina. Sezonul acesta va fi dominat de piesele separate, in lista de achizitii obligatorii fiind o jacheta colorata, pantaloni in orice culoare si din toate materialele posibile, iar croielile clare si bine definite isi anunta marea intoarcere”, a declarat Barbara Horspool, Creative Director New Look.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural