Fondata in 1969, New Look detine 613 magazine in Marea Britanie si Irlanda, un punct de vanzare on-line si 305 unitati in Franta care functioneaza sub brand-ul Mim. Totodata, compania detine 27 de magazine New Look in Franta si Belgia, precum si francize in Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Kuwait, Egipt si Arabia Saudita.
• New Look este retailerul nr. 1 de incaltaminte pentru femei pe segmentul de varsta sub 35 de ani in Marea Britanie (la 31 octombrie 2010)
• New Look este retailerul nr. 1 de rochii (la 31 octombrie 2010)
• New Look este retailerul nr. 1 de Jeans pe segmentul de varsta sub 25 de ani (la 31 octombrie 2010)
• New Look este retailerul nr. 2 de incaltaminte pentru femei (la 31 octombrie 2010)
• New Look are o cota de 5,1% (volume vanzari) pe segmentul aritcolelor de imbracaminte si accesorii pentru femei (la 31 octombrie 2010)
• New Look are o cota de 5,8% (valoare vanzari) pe segmentul aritcolelor de imbracaminte si accesorii pentru femei (la 31 octombrie 2010)
• 43% din femeile britanice (peste 12 ani, excluzand Irlanda de Nord) au achizitionat un articol de dama (articole sport pentru femei, lenjerie de noapte, lenjerie intima, ciorapi de dama, incaltaminte si accesorii) de la New Look in ultimul an (la 31 octombrie 2010). Procentul corespunde cifrei de 10,5 milioane de persoane.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural