Parteneriatul este justificat de misiunea sociala a marcii Gerovital de a sustine valorile romanesti, atat in tara cat si in strainatate.
„Spiritul olimpic romanesc poate sa-si continue traditia doar ajutat de comunitatea economica printr-un sprijin, care, istoria a dovedit-o, este mutual avantajos. In cazul de fata, asistam la o asociere care nu numai ca ne onoreaza, dar ne si obliga sa aducem acasa cat mai multe medalii: Gerovital este una dintre puținele marci romanesti recunoscute de la Londra la New York, Tokio sau Istanbul, alaturi de nume sonore romanesti care au facut si fac istorie, cum ar fi Nadia Comaneci, Iolanda Balas, Ivan Patzaichin, Violeta Beclea Szekely, Elisabeta Lipa, Laura Badea sau Sandra Izbasa.” a declarat Ioan Dobrescu, secretar general COSR.
„Farmec, prin brandul sau Gerovital, a decis sa se alature Echipei Olimpice a Romaniei deoarece valorile marcii sunt apropiate spiritului olimpic in general si valorilor romanești, in particular. Ne dorim ca sprijinul nostru sa-i ajute pe sportivi sa-si implineasca visul de a fi cei mai buni dintre cei buni, de a fi numarul unu. De asemenea, atat Echipa Olimpica precum si Gerovital au fost si ne dorim sa fie in continuare carti de vizita nationale pentru toti romanii, motive de mandrie pentru apartenenta la un set de valori respectate oriunde pe mapamond.” a declarat Mircea Turdean, director general FARMEC.
In 2010, pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, in topul producatorilor, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cota de piata cantitativa de 26,02%, urmata de companii multinationale. Valoric, Farmec se pozitioneaza pe locul II, cu o cota de piata de 20,64%. Brandul Gerovital a inregistrat in 2010 o cota de piata de 16,10%, fiind lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a fetei.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară