Tassimo, sistemul inovator de preparare a cafelei, care a cucerit Europa, intra acum pe piata din Romania.
„
Piata produselor electrocasnice mici inregistreaza si in acest an o evolutie pozitiva, consumatorul roman fiind deschis inovatiilor si curios sa experimenteze, orientandu-se insa catre marci consacrate ce ii ofera garantia calitatii si fiabilitatii in utilizare. Tassimo, datorita calitatii excelente si a designului compact, se potriveste de minune in orice bucatarie. Clientii pot alege din cele 3 modele disponibile: T65, T40 si T20, in 6 variante de culori” – a spus Irenne Wagner, Marketing Manager BSH Electrocasnice.
Introducerea produsului pe piata este sustinuta printr-o comunicare de marketing integrata, axata pe avantajele sistemului Tassimo. Prezentarea marcii Tassimo potentialilor cumparatori reprezinta prioritatea campaniei de comunicare. De aceea vor fi intreprinse actiuni pe scara larga in domeniul ATL: reclama TV, outdoor, prezenta in presa si pe internet.
In cadrul actiunilor BTL, este planificata o abordare complexa a consumatorului prin degustari, promotii si surprize pentru incurajarea cumpararii.
Garbo
Ultima actualizare: 30 Noiembrie -0001 @ 12:11
Garbo - Arta de a trăi frumos!
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice