Tassimo, sistemul inovator de preparare a cafelei, care a cucerit Europa, intra acum pe piata din Romania.
„
Piata produselor electrocasnice mici inregistreaza si in acest an o evolutie pozitiva, consumatorul roman fiind deschis inovatiilor si curios sa experimenteze, orientandu-se insa catre marci consacrate ce ii ofera garantia calitatii si fiabilitatii in utilizare. Tassimo, datorita calitatii excelente si a designului compact, se potriveste de minune in orice bucatarie. Clientii pot alege din cele 3 modele disponibile: T65, T40 si T20, in 6 variante de culori” – a spus Irenne Wagner, Marketing Manager BSH Electrocasnice.
Introducerea produsului pe piata este sustinuta printr-o comunicare de marketing integrata, axata pe avantajele sistemului Tassimo. Prezentarea marcii Tassimo potentialilor cumparatori reprezinta prioritatea campaniei de comunicare. De aceea vor fi intreprinse actiuni pe scara larga in domeniul ATL: reclama TV, outdoor, prezenta in presa si pe internet.
In cadrul actiunilor BTL, este planificata o abordare complexa a consumatorului prin degustari, promotii si surprize pentru incurajarea cumpararii.
Garbo
Ultima actualizare: 30 Noiembrie -0001 @ 12:11
Garbo - Arta de a trăi frumos!
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri