Johnny Depp, Angelina Jolie, Brad Pitt, Scarlett Johansson, Orlando Bloom, Julia Roberts,Lenny Kravitz, Sandra Bullock, Sharon Stone,Uma Thurman, Nicole Kidman sau Gwyneth Paltrow sunt numai cateva dintre vedetele care au devenit adevarati ambasadori ai bijuteriilor semnate de Catherine Michiels.
Creatoarea de origine belgiana a studiat la Arts & Metier Institute din Bruxelles, pentru ca apoi sa devina maistru Reiki si sa se indrepte si catre studiul influentei simbolurilor si a pietrelor pretioase si semipretioase in viata de zi cu zi. Latura sa spirituala, alaturi de preocuparea stiintifica pentru geodezie si talentul pentru design, au purtat-o catre statutul de creatoare a celor mai purtate bijuterii de la Hollywood.
"Catherine nu creeaza simple bijuterii..Creatiile sale fac parte dintr-un stil de viata asumat. Sunt mai mult decat un trend. Incurajeaza libertatea de expresie", spune Alexandra Paven, fondatoarea Createur 5 D'emotion. "Faptul ca a reusit sa incorporeze toate aceste semnificatii in bratari care au si acel «coolness factor» a contribuit enorm la succesul de care se bucura si suntem extrem de incântati de faptul ca marca CM a ales Createur 5 D'emotion pentru a distribui aceste creatii si in Romania" a adaugat Alexandra, unul dintre cei mai activi cool hunteri din piata locala.Pentru inceput in Romania va fi disponibila colectia Soul Cast Collection, care include bratari cu snur de matase, pe care se regasesc talismane cu semnificatie spirituala, din metale si pietre pretioase si semipretioase. Fiecare piesa are un scop si o menire, fiind gandite pentru a fi purtate alaturi de ceas, in ideea de a determina purtatorul sa le priveasca cât mai des, pentru a-si reaminti ceea ce este cu adevarat important in viata. Cele mai multe dintre vedete au ales ca cumpere mai multe piese, pe care le poarta concomitent, atat din ratiunile legate de semnificatie, dar si datorita aspectului extrem de atragator.
Alexandra Paven a abordat-o pe creatoare dupa ce a studiat indeaproape segmentul bratarilor, in ideea de a le oferi clientilor cele mai noi tendinte in bijuteria casual si pentru a completa portofoliul de produse de nisa pe care le promoveaza Createur 5 D’emotion. „Am decis sa nu urmez trendul romanesc de a transforma nisa in comercial, asa ca in loc de a deschide alta parfumerie in Bucuresti, m-am hotarat sa incerc sa creez un stil de exprimare diferit. La inceputul anului am lansat Hobirama - un magazin conceptual cu branduri foarte creative: Aniel - marca icon pentru cunoscatori, celebrii balerini inspirati de pantoful de dans – Best Behaviour, Masnada sau Barbara i Gongini sunt cateva dintre marcile de nisa pe care le promovam. Ambele magazine se completeaza reciproc si se adreseaza direct cautatorilor de “comori” in materie de fashion” a incheiat Alexandra Paven.Bratarile din colectia disponibila in Romania, realizate din argint, aur, diamante, turmaline si alte pietre pretioase si semipretioase au preturi cuprinse intre 90 si 300 EUR, dar clientii pot solicita si alte modele din colectiile CM, cu preturi la cerere.
Createur 5’Demotion
Strada Doamnei nr 5
Hobirama
Hanul cu Tei
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri