9. Cand ne dam seama ca acest comportament violent sau agresiv al copilului semnaleaza o tulburare de comportament si nu una care tine de educatie?
M.H: Daca am facut analizele medicale copilului si totul este in regula, nu mai vorbim decat despre tulburari de comportament care vin dintr-o interventie gresita in zona de educatie. Comportamentul si educatia au extrem de multe interferente, mai ales la nivel neurologic si actional.
10. Sindromul ATCP este strict o problema a societatii romanesti sau este un fenomen global? Cat de necesare sunt campaniile de constientizare a acestui sindrom in Romania?
M.H: Consider ca acest sindrom de natura emotionala este un fenomen care se manifesta la nivel global, uitati-va cate cazuri de violenta extrema avem in jurul nostru. Cat despre Romania, este important sa intelegem ca sta in puterea noastra sa schimbam ceva, dupa ce ne informam si intelegem cum putem face acest lucru.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice