Fata de barbatii care privisera poza cu femeia imbracata in albastru, cei ce vazusera poza cu ea in rosu au asezat scaunul mai aproape de potentialul loc al satenei.
Potrivit Reuters, un alt studiu a demonstrat si el eficienta culorii rosu in relatiile interpersonale dintre femei si barbati.Cercetarea cu pricina a fost realizata pe un esantion de 100 de barbati, majoritatea dintre ei absolventi de studii superioare. Acestora li s-au aratat fotografii cu diverse femei, iar dupa aceea au fost rugati sa spuna cat de draguta li se pare fiecare dintre ele sau cat de mult si-ar dori sa o sarute.
Imaginile fusesera anterior inramate in culorile rosu, alb, gri si verde. Desi era vorba de fotografia aceleiasi femei, cand aceasta avea rama rosie barbatii s-au declarat ferm mult mai atrasi de personajul din poza respectiva, decat daca rama ar fi avut o alta culoare.
Aceste descoperiri nu ar trebui deloc ignorate de catre designerii de moda si produs, oamenii de publicitate si marketeri.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural