Fata de barbatii care privisera poza cu femeia imbracata in albastru, cei ce vazusera poza cu ea in rosu au asezat scaunul mai aproape de potentialul loc al satenei.
Potrivit Reuters, un alt studiu a demonstrat si el eficienta culorii rosu in relatiile interpersonale dintre femei si barbati.Cercetarea cu pricina a fost realizata pe un esantion de 100 de barbati, majoritatea dintre ei absolventi de studii superioare. Acestora li s-au aratat fotografii cu diverse femei, iar dupa aceea au fost rugati sa spuna cat de draguta li se pare fiecare dintre ele sau cat de mult si-ar dori sa o sarute.
Imaginile fusesera anterior inramate in culorile rosu, alb, gri si verde. Desi era vorba de fotografia aceleiasi femei, cand aceasta avea rama rosie barbatii s-au declarat ferm mult mai atrasi de personajul din poza respectiva, decat daca rama ar fi avut o alta culoare.
Aceste descoperiri nu ar trebui deloc ignorate de catre designerii de moda si produs, oamenii de publicitate si marketeri.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri