Cand vorbim de pupile, trebuie sa stim ca cele ale sugarilor sunt mai mari decat ale adultilor si ele au o dilatare constanta in prezenta acestora, tocmai pentru a atrage atentia asupra pruncului.
Testarea jucatorilor profesionisti de carti a aratat ca se castiga mai putine partide daca adversarul poarta ochelari fumurii. Daca la poker, de exemplu, adversarului i se impart patru asi, o dilatare rapida de pupile il da de gol, aceasta fiind sesizata involuntar de jucatorul expert care va intui ca in jocul respectiv e mai bine sa se abtina. Ochelarii negri ai adversarului acopera ochii, si deci semnalele din privire, astfel ca expertul va castiga mai putine partide decat de obicei.
Observarea celor doua pupile a fost practicata si de vechii negustori chinezi de nestemate care, in timpul negocierilor asupra pretului, pandeau cat de mare este dilatarea de pupile din ochii cumparatorului. Prostituatele, cu secole in urma, isi “umpleau” ochii cu belladonna pentru a obtine o dilatare de pupile si, astfel, a fi mai dorite si mai apetisante. Aristotel Onassis, la negocierile sale de afaceri, purta intotdeauna ochelari negri, pentru ca nu cumva o privire sa ii tradeze gandurile.
O zicala veche spune: “Uita-te in ochii aceluia cu care vorbesti”. Cand discutam sau negociem cu altii, sa privim in ochii lor, sa le observam cea mai minora dilatare de pupile si astfel vom realiza care sunt sentimentele lor adevarate. Ochii chiar sunt oglinda sufletului.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri