Cand vorbim de pupile, trebuie sa stim ca cele ale sugarilor sunt mai mari decat ale adultilor si ele au o dilatare constanta in prezenta acestora, tocmai pentru a atrage atentia asupra pruncului.
Testarea jucatorilor profesionisti de carti a aratat ca se castiga mai putine partide daca adversarul poarta ochelari fumurii. Daca la poker, de exemplu, adversarului i se impart patru asi, o dilatare rapida de pupile il da de gol, aceasta fiind sesizata involuntar de jucatorul expert care va intui ca in jocul respectiv e mai bine sa se abtina. Ochelarii negri ai adversarului acopera ochii, si deci semnalele din privire, astfel ca expertul va castiga mai putine partide decat de obicei.
Observarea celor doua pupile a fost practicata si de vechii negustori chinezi de nestemate care, in timpul negocierilor asupra pretului, pandeau cat de mare este dilatarea de pupile din ochii cumparatorului. Prostituatele, cu secole in urma, isi “umpleau” ochii cu belladonna pentru a obtine o dilatare de pupile si, astfel, a fi mai dorite si mai apetisante. Aristotel Onassis, la negocierile sale de afaceri, purta intotdeauna ochelari negri, pentru ca nu cumva o privire sa ii tradeze gandurile.
O zicala veche spune: “Uita-te in ochii aceluia cu care vorbesti”. Cand discutam sau negociem cu altii, sa privim in ochii lor, sa le observam cea mai minora dilatare de pupile si astfel vom realiza care sunt sentimentele lor adevarate. Ochii chiar sunt oglinda sufletului.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară