Inceputul editiei din 2008 a fost marcat de lansarea in scolile din Capitala a Concursului de arte plastice, cu tema „Sportivul preferat”. Au fost primite sute de lucrari, dar abia luni, 19 mai, vom afla castigatorii. Marele castigator va primi un atelier de desen si echipament sportiv, iar alti 40 de copii vor primi, fiecare, cate un premiu.
Nu doar copiii talentati la desen vor fi premiati, dar si scolile din care fac parte. Cele 5 scoli castigatoare vor gazdui, in perioada 26-30 mai, caravana de promovare a sportului – Sportur. Aceasta va aduce in curtea scolii marii sportivi campioni ai Romaniei. Ei isi vor lua in serios rolul de profesori si le vor explica copiilor cat de important este sportul pentru o viata sanatoasa, cum le-a schimbat lor viata, iar apoi vor lua pozitia de suporteri la numeroasele jocuri cu mii de premii, desfasurate in scoli.
Tot in cadrul campaniei Sport pentru Viata, toti copiii, insotiti de parinti si de bunici, se aduna pe 7 si 8 iunie in Parcul Herastrau, Roata Mare, la cel mai mare stadion de joaca pentru copii – Arenele de Joaca. Timp de 2 zile, copiii vor putea sa se intreaca la jocuri si concursuri de tot felul si vor primi nenumarate premii.
„Parcul este impartit in zone de joaca si se da startul distractiei in lumea celor mici: jocuri, concursuri, momente artistice, demonstratii sportive, escalada, gonflabile...”, spune Gabi Szabo, initiatoarea campaniei.
Printre sponsorii Arenelor de Joaca din acest an se numara Hochland, Carpatina, Adventure Camps, Fulga, Henkel, Herlitz, Actavis Romania, Boom Boom Land si Zepter. Acestia vor face numeroase surprize copiilor, atat prin prezenta si activitatile pregatite pentru eveniment, cat si prin premiile atractive.
Cea de-a treia editie a campaniei Sport pentru Viata aduce si un proiect de responsabilitate sociala prin care se ofera o sansa copiilor din centrele de plasament. Astfel, in cadrul programului Acasa, pe podium, pe 12 iunie, va fi organizata o sesiune de selectie a copiilor cu aptitudini pentru atletism, iar apoi cei talentati vor fi pregatiti pentru a fi campionii de maine.
Evenimentele fac parte din campania sociala Sport pentru Viata, initiata de Gabriela Szabo in 2006, sub sloganul „Corpul omenesc e construit pentru miscare”. Obiectivele sale constau in: promovarea miscarii sportive, atragerea copiilor catre sport si constientizarea parintilor asupra rolului pe care miscarea il joaca in dezvoltarea fizica si psihica a celor mici.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri