Rezultate planificate:
a) asistenta prin actiuni specifice de prevenire a fenomenului de parasire timpurie a scolii pentru 2400 de copii si 2400 de parinti;
b) formarea a 400 de specialisti in aplicarea noilor solutii educationale alternative;
c) redactarea unui Manual de implementare a noilor metode si instrumente;
d) 3 studii anuale rezultate in urma sondajelor realizate in cadrul taberelor de vara;
e) o platforma e-learning cu arhitectura modulara deschisa, cu posibilitatea dezvoltarii si completarii cu noi solutii educationale alternative.
In primul an de implementare a proiectului au fost organizate tabere de vara si de toamna structurate pe 13 serii, in centrele de la Caprioara (Jud. Dambovita), Zarnesti (Jud. Brasov) si Campina (Jud. Prahova), in perioadele 3 iulie – 3 septembrie si 21-31 octombrie 2011. Au participat peste 400 de prescolari si elevi, insotiti de parinti si asistati de personal de specialitate (specialisti pe tipuri de dizabilitati, psihologi, sociologi si cadre didactice formate in specializarea de mediator scolar).
In cursul anului 2012 au fost organizate 4 serii de ateliere de creatie in municipiul Bucuresti la care au participat aproximativ 50 de copii si parinti. In 2013, aceleasi activitati au fost organizate pentru peste 150 de copii din cadrul scolilor cu programa speciala din Bucuresti.
In cadrul cursurilor au fost formati ca mediator scolar aproximativ 250 de profesionisti, scopul final fiind crearea unui corp de profesionisti la nivel national, care sa faciliteze adecvarea factorilor din sistemul educational (inclusiv a familiei) la cerintele specifice ale copiilor si tinerilor cu cerinte educationale speciale.
Infiintata in anul 2001, Asociatia C4C – Communication for Community are ca misiune sa devina un actor social care provoaca stereotipurile, propunand metode alternative de educație si comunicare.
Directiile majore de actiune ale Asociatiei C4C – Communication for Community sunt: economia, educatia si comunitatea. Aceste linii generale de actiune au fost proiectate interdependent si au in vedere considerarea oricarei probleme existente pe agenda publica drept parte din procesul general de dezvoltare. De asemenea, asociatia si-a propus identificarea domeniilor deficitare din punctul de vedere al specialistilor si sustinerea introducerii unor astfel de programe care sa duca la cresterea capitalului social.
Foto fr si main: By antoniodiaz /Shutterstock
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural