Prin urmare, intelegerea masurilor de prevenire a osteoporozei poate reduce riscul aparitiei fracturilor si al fragilitatii sistemului osos, asigurand o viata mai sanatoasa.
In perioada 27-29 aprilie 2009 Sensiblu si sanofi-aventis au derulat pentru a treia oara un program de informare si educare despre riscurile osteoporozei in 10 orase din tara. Rezultatele campaniei Sensiblu arata ca:
- 1 din 4 pacienti consultati a fost diagnosticat cu osteoporoza
- s-au distribuit 35.000 de brosuri informative despre osteoporoza
- peste 4.000 de pacienti au fost consultati in 3 zile
- numarul de pacienti interesati a crescut cu 124% fata de 2008
- 40% dintre ei sufera sau sunt predispusi sa fie afectati de osteoporoza.
In cele 3 zile, peste 4000 de pacienti au cerut sfatul medicilor prezenti in farmaciile Sensiblu si au beneficiat de consiliere si determinari de risc privind aparitia osteoporozei. In aceasta perioada s-au distribuit peste 35.000 de brosuri despre osteoporoza realizate in parteneriat cu Asociatia pentru Prevenirea Osteoporozei în Romania (ASPOR) si Fundatia Internationala pentru Osteoporoza (IOF) in toate farmaciile Sensiblu. In urma testelor realizate cu ultrasonograful ahilian, pentru determinarea riscului de osteoporoza, 1046 de pacienti au fost diagnosticati cu osteoporoza si li s-a recomandat o consultatie specializata.
“Din ce in ce mai multi pacienti beneficiaza de campania de informare despre riscurile osteoporozei. Fata de anul trecut, anul acesta avem o crestere de 124% a numarului pacientilor interesati de riscurile osteoporozei. Rezultatele obtinute in urma campaniei ne arata ca 1 din 4 pacienti consultati sufera de osteoporoza, iar acest lucru ne dovedeste cat de important este sa continuam sa prevenim aparitia osteoporozei prin programe de informare despre riscurile acestei boli”, declara Alice David, Senior Brand Manager Pharma Sensiblu.
Campania de informare si prevenire a osteoporozei s-a desfasurat in 12 farmacii Sensiblu din Bucuresti si din tara: Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Bacau, Constanta, Craiova, Timisoara, Oradea, Cluj, iar in Brasov au fost cei mai multi pacienti interesati sa consulte medicul aflat in farmacie. Alice David, Senior Brand Manager Pharma Sensiblu a adaugat ca: “Sensiblu intentioneaza sa extinda numarul oraselor in care desfasoara frecvent campanii de informare Sensiblu, astfel incat tot mai multi pacienti sa poata beneficia de un ajutor specializat in probleme de sanatate tot mai frecvente.”
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate