Deodorantul este mai important decat alte produse cosmetice
Cea de-a doua parte a studiului a analizat care sunt atitudinile fata de situatiile referitoare la transpiratie, iar concluziile sunt clare: romanii cred ca deodorantul este mai important decat alte produse cosmetice, iar mirosul de transpiratie poate sa distruga reputatia.
Astfel, in Top 10 atitudini privitoare la situatiile legate de transpiratie s-au plasat:
1. Este de preferat sa mirosi bine decat sa porti machiaj si sa nu folosesti deodorant;
2. Deodorantul este mai important decat orice alt produs cosmetic, precum fardurile, rujul etc.;
3. Cred ca transpiratia poate sa-ti distruga reputatia;
4. Daca mi se pare ca am transpirat si ca este posibil sa miros, nu ma simt in largul meu;
5. Daca mi se pare ca am transpirat si ca este posibil sa miros, incerc sa evit contactul cu altii;
6. Prima mea reactie fata de o persoana care miroase a transpiratie este de respingere;
7. Cand cineva miroase a transpiratie, ma gandesc ca are si alte probleme de igiena: nu isi spala parul, are unghiile murdare etc.;
8. Cand cineva miroase excesiv a transpiratie, ma intreb: “Oare chiar nu isi da seama?”;
9. Cand cineva miroase excesiv a transpiratie, ma gandesc ca ii lipseste bunul simt, ca nu il intereseaza parerea celor din jur;
10. Dragostea la prima vedere nu este posibila daca unul dintre parteneri miroase a transpiratie.
9 din 10 romani sunt deranjati de mirosul de transpiratie din mijloacele de transport in comun
In cea de-a treia parte, studiul a urmarit sa afle care sunt cele mai frecvente situatii in care romanii simt miros de transpiratie si, dintre aceste situatii, care sunt cele mai deranjante.
Astfel, romanilor li se intampla cel mai des sa simta miros de transpiratie in mijloacele de transport in comun, in special in timpul verii (95% dintre respondenti), in preajma persoanelor care au un job care implica munca fizica si care miros adesea a transpiratie (79%), in magazine, in timp ce stau la coada (78%), dupa ce se face sport, in sala de gimnastica sau in vestiar (76%), in cazul persoanelor care se dau cu parfum, dar nu si cu deodorant si miros foarte rau (75%).
Printre situatiile care se intalnesc frecvent s-a numarat si una paradoxala. Astfel, 68% din respondenti au declarat ca au intalnit “femei foarte aranjate, machiate, imbracate elegant, dar care devin respingatoare in momentul apropierii de ele pentru ca miros a transpiratie”.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri