Respondentii din Moldova s-au confruntat cu cele mai multe situatii legate de transpiratie, in timp ce, in Muntenia sunt doar cateva situatii, comparativ cu esantionul total.
Cele mai deranjante 5 situatii legate de transpiratie, in acceptiunea romanilor, sunt:
1. cele din restaurant - cand mancarea si bauturile sunt servite de catre un chelner care miroase a transpiratie
2. in mijloacele de transport in comun
3. in magazine, cand se sta la coada
4. la petreceri/ ocazii speciale cand unii dintre oaspeti miros a transpiratie
5. in cazul unor functionari din administratia publica
Studiul a analizat atitudinile romanilor fata de transpiratie si situatiile in care se confrunta cu mirosul de transpiratie si a fost realizat de compania de cercetare de piata Lighthouse Marketing Quant in aprilie 2009 pe un esantion de 500 de persoane din Transilvania, Muntenia, Moldova si Bucuresti. Pe baza concluziilor acestui studiu, Rexona va desfasura in acest an cea de-a treia campanie educationala pentru impulsionarea cresterii consumului de deodorant in Romania, sub binecunoscutul slogan “Transpiratia strica reputatia”.
Despre Rexona si campania “Transpiratia strica reputatia”
Fiindca in Romania consumul de deodorant pe cap de locuitor este foarte redus, Rexona deruleaza in fiecare an, incepand din 2007, cea mai mare campanie educationala pentru impulsionarea cresterii consumului de deodorant, sub sloganul "Transpiratia strica reputatia".
Campania de anul trecut a declansat o dezbatere nationala, dupa ce un studiu comandat de Rexona a aratat ca suntem pe ultimele locuri in Europa in privinta consumului de deodorant, cu o medie de 1 spray pe an pe cap de locuitor, fata de 5 spray-uri consumate in medie pe an de un locuitor al Marii Britanii. Punctul de pornire al dezbaterii nationale a fost experimentul public „O saptamana fara deodorant”, la care s-a supus Jojo (Catalina Ionescu) si care a fost subiectul unui serial de tip reality show. Jojo a rezistat 4 zile fara deodorant, dupa care a renuntat, declarand ca viata fara deodorant e „un cosmar”.
Experimentul si dezbaterea nationala, gazduite pe site-ul www.ofacemmairar.ro, au avut menirea de a le face pe femeile care nu folosesc deodorant in fiecare zi sa constientizeze ce impact are mirosul neplacut al transpiratiei asupra modului in care sunt percepute de catre cei din jur. Scopul campaniei a fost acela de a le convinge pe aceste femei ca antiperspirantul trebuie sa faca parte din ritualul lor zilnic de infrumusetare.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară