“Docbook este prima și, momentan, singura aplicație de programări online la medic, sincronizată cu softurile tuturor clinicilor medicale testate, indiferent dacă acestea sunt din București sau din țară. Misiunea noastră este să facilităm accesul pacienților la medici și această campanie de informare face parte din ea. Scopul propus este de a contura o imagine de ansamblu asupra comportamentului românilor față de tratamentul unor afecțiuni comune, dar și asupra modului în care aceștia acționează la apariția unor simptome, mai mult sau mai puțin comune”, a mai precizat Cristian Barbu, fondator Docbook.
Sondajul Docbook a fost realizat online, în perioada 1-20 mai 2018. Au răspuns 578 de persoane, din mediul urban, în majoritate femei.
Foto: Lunatta /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri