Proiectul este sustinut prin campania de comunicare „Nu ma ignora”, desfasurata in perioada decembrie 2010-martie 2011 de catre Graffiti BBDO, MEC Romania, Kaleidoscope si Free Communication.
„Pentru ca subiectul este unul extrem de actual si extrem de dureros, respectiv faptul ca acesti copii care sufera de cancer nu au toate facilitatile si aparatura medicala necesare, am ales sa dramatizam mesajul "cat trebuie sa reziste un copil pentru a fi salvat" intr-un mod care sa impresioneze si sa impulsioneze. Scopul nostru a fost ca toti cei care vad spotul sa scoata telefonul din buzunar si sa doneze chiar in momentul vizionarii”, a declarat Eugen Suman, copywriter Graffiti BBDO.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri