Proiectul este sustinut prin campania de comunicare „Nu ma ignora”, desfasurata in perioada decembrie 2010-martie 2011 de catre Graffiti BBDO, MEC Romania, Kaleidoscope si Free Communication.
„Pentru ca subiectul este unul extrem de actual si extrem de dureros, respectiv faptul ca acesti copii care sufera de cancer nu au toate facilitatile si aparatura medicala necesare, am ales sa dramatizam mesajul "cat trebuie sa reziste un copil pentru a fi salvat" intr-un mod care sa impresioneze si sa impulsioneze. Scopul nostru a fost ca toti cei care vad spotul sa scoata telefonul din buzunar si sa doneze chiar in momentul vizionarii”, a declarat Eugen Suman, copywriter Graffiti BBDO.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural