Comunicat de presa
GfK Healthcare a realizat in luna martie a acestui an un studiu de piata in care a analizat frecventa cu care merg romancele la medicul ginecolog, in ce masura acestea au auzit de papiloma virus si legatura dintre acesta si cancerul de col uterin.
Intrebate cat de des merg la un control ginecologic, femeile se impart in patru mari categorii: cele care nu o fac niciodata (25%), cele care merg o data la 3 ani sau mai rar (22%), femeile care merg o data pe an la un control (23%) si femei care merg o data la 6 luni sau mai des la medicul ginecolog (15%).
GfK Healthcare a realizat si un profil al femeii care apartine fiecareia dintre aceste categorii pe baza a cateva trasaturi comune, astfel:
Femeia care nu merge niciodata la ginecolog
O gasim mai degraba in zona rurala, indiferent de regiune, dar si in urbanul din Oltenia si Moldova. Are sub 20 ani sau peste 60 ani si un venit personal net mediu lunar scazut, sub 400 RON.
Viziteaza ginecologul o data la 3 ani sau mai rar
Este mai degraba cu varsta cuprinsa intre 41-60 ani, absolventa a unei scoli profesionale.
Merge o data o data pe an la ginecolog
Este absolventa de studii superioare, varsta 31-40 ani, cu un venit personal net mediu lunar intre 1,000-2,000 RON.
O gasim mai degraba in zona Banat Crisana Maramures si in orasele cu peste 50,000 locuitori.
Merge o data la 6 luni sau mai des la ginecolog
Este tanara, cu varsta intre 21-30 ani si locuieste in Bucuresti. Are copii si lucreaza cu norma intreaga.
Romancele merg de regula la acelasi medic ginecolog
Aproape doua treimi dintre femei viziteaza intotdeauna acelasi medic ginecolog, in special cele din zona urbana a Transilvaniei. 40% dintre cele care merg la acelasi ginecolog, ajung la acesta o data pe an.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri