Femeile se simt triste fiindca trupul ideal la care sunt expuse in mod constant este aproape desprins de realitate, precum este Papusa Barbie. Chiar si voi, cititoarele noastre, ne lasati astfel de comentarii la unele dintre articolele noastre: „As avea o propunere pentru creatorii de moda: dupa ce si-au imbracat modelul sa-l inregistreze pe o plasma care lateste; daca ii place cum arata creatia e ok; daca nu-i place sa-si aminteasca de existenta plinutelor care nu sunt putine”.
„Nici macar modelele selectate pentru proportiile lor nenaturale si care apar in reclame si pictoriale nu arata asa in viata de zi cu zi”, mai subliniaza Mary Ann Sieghart. Pielea lor apare mult mai fina in imaginile publicitare datorita programelor de editare, picioarele le sunt alungite, forma corpului evidentiata...
Obsesia de a fi slaba
Cu timpul, modelele au devenit din ce in ce mai slabe in ultimele decade si, dupa cum stiu toate femeile, daca slabesti si sanii tai devin mai mici. Este aproape imposibil sa fii slaba si sa ai sani mari in acelasi timp. Singura solutie este operatia chirurgicala.
„Deci, in zilele noastre, forma <<ideala>> pentru o femeie este aproape imposibil de obtinut, oricat de putin ar manca acea femeie sau oricat de multe exercitii fizice ar face. Ea poate sa spere ca va obtine aceasta imagine doar daca va opta pentru un implant cu silicon, de forma unor fileuri de pui, care mai au si potential daunator pentru sanatate.
Ideea asta infricosatoare este peste tot pe unde privesti. Toate manechinele din magazine sunt cu mult mai inalte decat inaltimea medie a unei femei si desigur, ele poarta cele mai mici masuri. Nu e de mirare ca ne simtim cu toate micute si grasute”, spune jurnalista britanica.
In plan autohton este firesc sa salutam aparitia pe piata de advertising a unui nou mod de a face publicitate. De cand si-a lansat noile campanii, am apreciat brandul de moda TinaR pentru faptul ca foloseste in reclamele sale femeile adevarate, femeile pe care le vad peste-tot in viata reala si nu manechine photoshopate. Brandul de imbracaminte isi cunoaste deci foarte bine publicul si i se adreseaza in concordanta.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri