Imagine din campania TinaR, toamna 2011, cu femei diverse
Pana acum, cea mai apreciata campanie internationala de acest fel este cea
pe care a demarat-o Dove. Campania lor cu femei normale si de toate varstele chiar le-a crescut vanzarile, spune jurnalista de la The Independent.Mary Ann Sieghart citeaza de asemenea doi psihologi, pe Phillipa Diedrichs si Christina Lee, care au probat la randul lor efectul pe care il au imaginile cu femei reale asupra noastra. Ele au realizat reclame in doua variante. O reclama cu o femeie foarte slaba si o alta cu o femeie care poarta msaura M. Femeile carora le-a fost aratata reclama cu modelul mai plinut, nu au gasit doar ca aceasta este eficienta, dar s-au simtit mai bine si cu felul in care arata ele.
Ce putem sa facem ca sa oprim acest fenomen care le impinge pe femei sa isi urasca trupurile atat de mult si sa se supuna unor operatii estetice fara sens sau cure de infometare?
Avem nevoie de o gama mult mai larga de modele in mass-media, in jurul nostru - de la frumusetea voluptoasa la frumusetea slim, de la frumusetea persoanelor tinere, la frumusetea persoanelor mai invrasta. Trebuie sa scapam de obsesia pentru aceasta perfectiune ireala!
Ca sa incheiem in spirit optimist, trebuie sa mentionam ca recent, fetele fara trup de Barbie au mai inregistrat un succes. Recent, prin votul publicului, Lucy Moore, o studenta voluptoasa la criminalistica a fost aleasa imagine a brandului de lenjerie intima Ann Summers (foto mai sus; Credit foto Ann Summers)
de Iulia S.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară