Dupa ce a fost postat de catre echipa emisiunii Ora de Business pe blogul Biz Day, clipul a devenit viral, emotionand o tara intreaga. In acest moment are aproape 60 de mii de afisari.
„Simbolistica sa este atat de puternica incat orice comentariu este de prisos. Acest clip nu mai trebuie explicat, nici comentat, caci el actioneaza la nivel emotional. Vorbele sunt de fapt ilustratie iar imaginea se adreseaza la un alt nivel decat cel cerebral”, mai scrie Moise Guran.
Jurnalistul i-a contactat pe realizatorii acestui clip si a aflat ca el a fost facut cu toata daruirea, din suflet:
„Povestea clipului este una autentica. Florin a copilarit intr-un sat din zona Rosia Poieni, la fel ca toti ceilalti implicati in realizarea clipului. L-au facut acum doua saptamani, in concediu.”
Ramanem indiferenti?
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9