Sexualizarea imaginii femeii este un fenomen pe care inca foarte multa lume nu il intelege si iata de ce 'femeia obiect' continua sa faca parte din universul nostru si sa ne influenteze vietile in mod negativ. 'Femeia obiect' este o femeie care nu conteaza decat pentru corpul sau digitalizat si modificat in Photoshop, ea este un individ degradat, prezentat doar din prisma sexualitatii, o sexualitate vazuta doar ca instrument al placerii masculine.
2. Imaginea prezinta o persoana care este alaturata unui obiect?
De exemplu, in reclamele la bere sau la masini, a devenit aproape o norma ca imaginea unei femei sa fie asociata produsului. Uneori, obiectele in sine sunt facute sa arate prcum corpul unei femei, ca in aceasta reclama:
Mai jos este imaginea pentru un meniu al unui restaurant:
Garbo
Ultima actualizare: 12 Noiembrie 2013 @ 05:11
Garbo - Arta de a trăi frumos!
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri