In ceea ce priveste mamele, 90% dintre cele intervievate au o parere buna si foarte buna despre program in general, 93% dorind continuarea programului si mai mult de 86% dintre ele fiind dispuse sa se implice activ pentru a-l sustine;
Dintre multiplele beneficii ale programului, cele mai des mentionate de mame au fost urmatoarele:
- asigura zilnic copiilor o masa gratuita si reprezinta un ajutor financiar pentru parinti;
- toti copiii se simt egali, deoarece primesc acelasi pachet;
- asigura o gustare sanatoasa si consistenta, usor de servit la clasa copiilor, de catre toti copiii, indiferent de varsta.
Beneficiile nutritionale si educationale ale programului “Cornul si laptele”
Laptele reprezinta principalul aliment pentru foarte multi copii, fiind alimentul complet, dar hipocaloric care contine apa, proteine, minerale precum calciu si fosfor intr-un raport optim, atat de necesar organismului copiilor in dezvoltare. Datorita compozitiei si beneficiilor sale nutritive, laptele a fost recomandat de specialisti din intreaga lume si ales a fi principalul produs distribuit in cadrul programelor nationale in peste 60 de tari.
Pe langa aceste beneficii, oferirea copiilor in institutiile de invatamant a unor portii de lapte ambalat in conditii igienice promoveaza tratamentul egal intre copii, asigura o gustare sanatoasa si valoroasa din punct de vedere nutritional si poate chiar contribui la cresterea prezentei la scoala.
Despre studiu
Studiul si-a propus evaluarea perceptiei despre programul “Cornul si laptele” si a impactului acestuia in randul beneficiarilor si a celor implicati in sustinerea lui. Studiul a fost comandat de APRIL si realizat de compania de cercetare 360insights in perioada august-septembrie 2013.
Studiul este reprezentativ la nivel national, avand un esantion de aproximativ 1250 de respondenti, dintre care 600 de mame, 400 de copii din invatamantul gimnazial, primar si secundar, precum si 250 de profesori, invatatori si educatori din scoli si gradinite de stat si private, acoperind toate regiunile tarii, din mediul rural si urban, diversele segmente de varsta ale respondentilor (de la 24 la 55 de ani), si cele trei categorii de familii din puntc de vedere al venitului realizat (familii cu venituri mici, medii si mari).
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri