13 Martie 2015 publicat în Social 8 share-uri

IN ACEST ARTICOL:
#parintilascoala este prima campanie de educare digitala pentru parinti derulata de o companie si un proiect interesant despre care Raluca Vidrascu, PR Officer Orange Romania, a avut placerea sa ne spuna mai multe.

3. Care sunt principalele probleme cu care se confrunta parintii atunci cand vine vorba de utilizarea internetului?

Printre cele mai des intalnite provocari ale parintilor in a accesa si utiliza internetul se numara dificultatile in ultilizarea e-mailului, a site-urilor pe care le acceseaza sau a programelor cum este Skype, conform povestilor inscrise pe platforma #parintilascoala. De asemenea, accesarea internetului de pe mobil este pentru unii dintre ei o problema.

“De fiecare data cand Google schimba imaginea, tata se cearta cu mama pentru ca i-a stricat calculatorul'”

“... tata s-a trezit invadat intr-un final de spambots. Pentru ca da click pe toate chestiile care sclipesc, probabil.”


4. Efervescenta social media se manifesta mai ales in cadrul tinerilor. Cat de receptivi si activi sunt insa parintii fata de utilizarea retetelor sociale?

In Romania, adultii peste 45 de ani au un numar mic de conturi pe retele sociale sau platforme de blogging/microblogging, fata de persoanele de acceasi varsta din alte state Europene. Cu siguranta Facebook este cea mai accesata retea sociala inclusiv in randul adultilor. Este una dintre modalitatile prin care pot comunica mai usor cu apropiatii lor si pot vedea in timp real unde se afla, ce viziteaza sau cu cine ies in oras, ceea ce ii face sa fie receptivi la acest instrument.

5. Care sunt de fapt principalele coordonate ale proiectului #parintilascoala? Ce presupune, care este mecanismul de concurs, ce ii asteapta pe castigatorii concursului, ce presupune tabara digitala pentru parinti?

Proiectul #parintilascoala este o initiativa locala care a fost promovata si la nivelul grupului Orange. Si, pentru ca ni se pare foarte important ca inainte de a propune un program mai amplu sa stim care sunt nevoile reale ale clientilor, campania a pornit printr-o provocare adresata publicului larg. Am invitat tinerii sa inscrie pe o platforma dedicata experientele reale ale parintilor in era digitala. In 3 saptamani de concurs au fost inscrise peste 100 de povesti care ne-au confirmat o parte din feedback-uri si ne-au ajutat sa identificam noi puncte de interes pe care le vom adresa in tabara dedicata castigatorilor. Timp de 3 zile parintii din tabara vor afla raspunsuri la problemele pe care le intampina online si vor capata un limbaj mult mai apropiat de cel al generatiilor tinere.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri