"Municipalitatea Romei declara razboi publicitatii care aduce ofensa femeilor. Nu vor mai fi afise publicitare care se folosesc de corpul femeiesc pentru a vinde ochelari, jeansi sau rosii decojite.", scrie publicatia italiana Corriere della Sera.
- "Spatiile publictare vor putea fi vandute doar celor care respecta regulile - a explicat primarul Ignazio Marino - corpul femeii nu poate fi asociat imaginilor care le echivaleaza un obiect in maniera sexista".
„Anumite mesaje publicitare pe care noi le consideram normale, cu femei care stau in fata aragazului sau pe pat, transmit de fapt o imagine despre femei care nu este normala si nu corespunde realitatilor din familii”.
«Certe pubblicità che noi consideriamo normali, con le donne che stanno ai fornelli e tutti gli altri sul divano, danno invece un’immagine della donna che non è normale e non corrisponde alla realtà delle famiglie».
"Cred ca este just sa facem sa dispara de pe toate strazile Romei mesajele sexiste si violente. In capitala si in restul tarii." - Ignazio Marino, fost chirurg si actualul primar al Romei.
Noi speram ca mesajul lui Marino sa se faca auzit si in Romania si in toata Europa.
Noul regulament va interzice si publicitatea care lezeaza libertatile individuale si drepturile ce au legatura in particular cu orientarea sexuala si identitatea de gen, mai arata publicatia italiana Corriere della Sera.
Vezi cum se manifesta discriminarea urbana la adresa femeilor din Bucuresti: Vezi pe HARTA: Cum sunt discriminate femeile in Bucuresti
Asteptam masuri si la Bucuresti!
via www.facebook.com/DiscriminariUrbane
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri