Telefoanele mobile, selfie-urile și platformele de social media incurajeaza dorința de a apela la intervenții estetice faciale
Dr. Dennis Schimpf, autorul „Finding Beauty: Think, See and Feel Beautiful” și fondatorul Sweetgrass Plastic Surgery din Charleston, Carolina de Sud, consideră că telefoanele mobile, selfie-urile și platformele de social media incurajeaza dorința de a apela la intervenții estetice faciale.
„Dacă te gândești chiar la acum 10 ani, să nu mai vorbim de acum 25 de ani, rar te-ai vedea în imagini”, spune Schimpf. „Poate o zi de naștere sau o nuntă, de obicei un tip de eveniment special. Acum, cu ajutorul a diverse dispozitive și platforme, vedem literalmente sute, dacă nu mii, de imagini cu noi înșine care documentează lucruri care nu ne plac despre aspectul nostru, precum și procesul de îmbătrânire. Este normal ca oamenii să își dorească sa imbunatateasca caracteristici faciale nefavorabile sau sa stearga semnele îmbătrânirii prin intermediul diverselor proceduri estetice".
De asemenea, tot conform lui Schimpf, procedurile estetice, atât chirurgicale cât și nechirurgicale, „au devenit, de asemenea, mai accesibile”. Majoritatea specialiștilor în domeniu sunt de acord că creșterea solicitărilor cu privire la procedurile menționate se află în directă legătură cu evoluția încrederii în sine a oamenilor. Și a încrederii în intervențiile estetice, care continuă să devină mai sigure și mai fiabile.
Foto fr si main: By Yuganov Konstantin /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri