Social Media
Studiul mai arată că, la nivel emoțional, femeile simt că prin rețelele de socializare se pierde interacțiunea umană. Acest lucru este simțit cu precădere de femeile mature (45-54 de ani), care au familii
De asemenea, femeile tind să fie mai reținute în a folosi rețelele de socializare și tehnologia, preferând interacțiunile personale, fiind mai preocupate de protecția datelor cu caracter personal.
Aplicații
Printre cele mai utilizate aplicații din social media se numără Facebook (96%), Instagram (41%) și Whatsapp (18%), în timp ce jocurile cele mai populare printre femei sunt Candy Crush (25%). Solitaire (11%) și Gardenscapes (5%).
Studiul Tech Women a fost realizat de agenția de media Starcom pe un eșantion de 806 interviuri CAWI (Computer Assisted Web Interviews), cu femei și bărbați, peste 18 ani, din mediul urban, utilizatori de internet.
Pentru a putea vedea infograficul complet al studiului “Tech Woman”, parte din seria HumanGraphExperience, puteți accesa link-urile de mai jos:
Pinterest: https://www.pinterest.com.au/pin/348254983689219842/
Facebook: https://www.facebook.com/StarcomRomania/posts/2776586212410798
Foto fr si main: By puhhha /Shutterstock
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară