„Realinierea priorităților de cumpărare, a stilului de viață personal și a practicilor de lucru impun schimbări semnificative în retail și în comerț”, a spus Jill Standish, senior managing director and head of Accenture’s global Retail practice Accenture. „Băcănia a fost, până de curând, o zonă în care mulți au fost reticenți în a face cumpărături online, dar COVID-19 a schimbat rapid acest lucru. Rezultatele arată cum oamenii care nu au fost la fel de confortabili cu comerțul electronic și cu alte tehnologii digitale au fost împinși să-și depășească ezitarea – și această schimbare este uriașă. Pe măsură ce organizațiile se adaptează, cuvintele de ordine trebuie să fie încredere, relevanță și comoditate."
COVID-19 accelerează, de asemenea, transformarea digitală în sens mai larg. De exemplu, numărul de consumatori care au declarat că sunt interesați să cumpere sau să își crească gradul de utilizare a tehnologiei a crescut semnificativ. Mai mult de jumătate dintre respondenți au declarat că este probabil să își crească gradul de utilizare a asistenților digitali activați prin voce, a aplicațiilor de recomandare online, a aplicațiilor self-service, a dispozitivelor inteligente pentru casă și a dispozitivelor purtabile.
„Pandemia va produce probabil o eră a consumului mai durabilă și mai sănătoasă în următorii 10 ani, ceea ce va face consumatorii să se gândească mai mult la echilibrul dintre ceea ce cumpără și utilizează și problemele globale de durabilitate – ceea ce sugerează un mod mai sănătos de a trăi pe planetă", a spus Wright. „În același timp, este un semnal de alarmă pentru companii pentru a se asigura că acestea au agilitatea și capacitatea de a fi relevante pentru consumatori și clienți — cu un portofoliu de produse și servicii care să corespundă modelelor de achiziții în schimbare — nu doar în prezent, ci și după pandemie.”
* Accenture a realizat un sondaj pentru a analiza modul în care prioritățile globale ale consumatorilor, deciziile de cumpărare și modelele comportamentale se schimbă în urma COVID-19. Sondajul a inclus 3.074 de consumatori din 15 piețe – Australia, Brazilia, China, Canada, Franța, Germania, India, Italia, Japonia, Mexic, Coreea de Sud, Spania, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie și SUA – și a fost efectuat online între 2 aprilie și 6 aprilie.
Foto fr si main: By WAYHOME studio /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri