Aproape patru din cinci (70%) spun că ultimele luni i-au făcut să conștientizeze dificultățile întâmpinate de cei vulnerabili, iar peste jumătate dintre români (53%) au declarat că sentimentul de apartenență la comunitate este mult mai profund în prezent. Pe tot teritoriul României, doi din cinci oameni (42%) au afirmat că acum sunt mai deschiși să își salute vecinii, iar 38% dintre aceștia au declarat că au ajuns să le cunoască numele celor care conduc magazinele din zona în care locuiesc.
TOP 10 AFACERI LOCALE CARE ESTIMEAZĂ CREȘTERI ALE VÂNZĂRILOR ÎN PERIOADA POST-IZOLARE
- Comercianții de fructe și legume
- Comercianții de brânzeturi
- Măcelariile
- Saloanele de coafură/frizerie
- Magazinele independente de haine
- Brutăriile
- Magazinele de bricolaj/hardware
- Librăriile independente
- Magazinele de cadouri
- Cafenelele locale
Foto fr si main: By Vlada Tikhonova /Shutterstock
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară