La doar 21 de ani, Tushar Advani înțelege în profunzime nu doar complexitatea problemelor pe care le are de depășit învățământul românesc ca urmare a efectelor pandemiei, ci și rolul creării unei comunități de voluntari care să sprijine proiectele de educație remedială. Mai mult chiar, ceea ce sugerează tânărul indian este că munca de voluntariat îl ajută în primul rând pe cel care o face: „Prin voluntariat, am învățat să fiu mai deschis, să nu-mi fie teamă să arăt ceea ce simt. Am descoperit că asta înseamnă putere și nu slăbiciune. Am învățat lucruri care m-au ajutat să depășesc mai ușor situații întâlnite în alte proiecte, la locul de muncă sau pur și simplu, în viață”.
Cât privește mesajul pe care Tushi îl transmite tinerilor dornici de voluntariat, acesta conține un îndemn, dar și o promisiune: „Dacă și TU alegi să fii voluntar Narada, o să faci lucruri care vor avea impact în sistemul educațional, dar și în propria ta existență. O să aduci schimbări în viețile unor copii care nu au aceleași oportunități ca ceilalți. Dacă ești în căutarea unui loc de unde să-ți începi drumul tău de voluntariat și ești pasionat de domeniul educației, te așteptăm aici, la Narada, ca voluntar!” spune indianul care a ales să-i ajute pe copiii aflați în situații de risc, din România.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice