Comunicat de presa
Pe parcursul a trei săptămâni, participanții vor avea ocazia să afle de la specialiști din domeniile Management de Proiect, Logistică, Financiar, Cercetare de Piață, Vânzări, Marketing, Digital, Relații Publice, E-Commerce, Nutriție şi Leadership informații cheie în cadrul atelierelor organizate, să-și dezvolte abilitățile de Leadership, comunicare, lucru în echipă, gândire critică, inteligența emoțională, să beneficieze de o experiență multiculturală, lucrând alături de studenți din alte țări și descoperind culturi și perspective noi, obținând cunoștințe practice prin finalizarea unui proiect de echipă și primind sprijin și mentorat din partea liderilor Nestlé.
Acest proiect, alături de celelalte proiecte derulate sub inițiativa Nestlé Needs YOUth, vine să aducă o soluție la realitatea îngrijorătoare a șomajului din rândul tinerilor români cu vârste între 15 și 24 de ani, 17,3% conform Institutului Național de Statistică[1].
„Încă din 2013, Nestlé susține generațiile viitoare de lideri, antreprenori și agripreneuri prin intermediul inițiativei Nestlé Needs YOUth. În ultimii ani, 4.000 de tineri din România au beneficiat de proiectele derulate de noi. Anul trecut au participat la ediția online a Summer’s Cool 20 de studenți, iar anul acesta dorim să atragem alături de noi în proiect 60 de tineri din 4 țări: România, Bulgaria, Serbia și Croația. Până în 2025
ne-am luat angajamentul să oferim 20.000 de noi oportunități de angajare și 20.000 de ucenicii și stagii de internship sau traineeship în Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord”, spune Loredana Gîlmeanu, SEM HR Business Partner&Country Lead, Nestlé România.
Summerʹs Cool este o inițiativă menită să completeze pregătirea teoretică oferită de școală, cu o pregătire practică, care să-i familiarizeze pe studenți cu cerințele și realitatea job-urilor din lumea de business. În plus, studenții ale căror rezultate au fost remarcate pe parcursul desfășurării workshop-urilor vor aprofunda cele învățate prin începerea unor stagii de internship.
În cadrul acestei ediții, tinerii vor avea provocarea de a lucra în echipă și de a pregăti un studiu de caz pe tema sustenabilitătii. La finalul cursurilor de vară, toți participanții vor fi recompensați cu premii speciale.
În această primăvară, Nestlé a lansat și proiectul YOUth eBusiness Academy, în care vor fi înrolați toți participanții de la școala de vară. Participanții vor dobândi abilități digitale avansate și vor obține la final o certificare care atestă finalizarea cursului. O atenție deosebită va fi acordată acestui proiect în România și în întreaga regiune a Europei de Sud-Est, unde Comisia Europeană atrage atenția asupra ratei scăzute de digitalizare în rândul tinerilor. Conform datelor Eurostat din 2019, puțin peste 50% din tinerii români aveau un nivel minim de cunoștințe și abilități în spațiul digital[2].
Prin inițiativele virtuale adresate tinerilor, Nestlé și-a luat angajamentul să le ofere acestora experiențe de învățare diverse, inclusiv cursuri în spațiul digital, pentru a le permite tinerilor să câștige experiență.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri