Potrivit documentului, acestea sunt: Anularea lucrărilor in centrele de examen pentru eliminarea suspiciunii cu privire la semnele particulare;
Neatenție la distribuirea tipului de subiect;
Transmiterea subiectului în afara centrului de examen înainte de expirarea timpului de desfășurare a probei (fie de către membrii comisiei, fie de către elevi care au introdus in sala dispozitive performante de copiere);
Diferențe mari între evaluarea inițială și evaluarea în urma contestațiilor;
Profesori asistenți insuficient instruiți de către președinții centrelor de examene, în spații neadecvate, folosind un sistem audio video necorespunzător, nefiind asigurată o vizibilitate corespunzătoare a sălii de instruire;
Existența în sălile de examen a materialelor didactice (manuale, ghiduri);
Număr foarte mare de centre de examen la Evaluarea Naționale
Citiți continuarea pe educatieprivata.ro
Foto fr si main: LStockStudio /Shutterstock
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice