Rute ocolitoare pentru a evita podul Grant, care va intra în reparații
Constructorul a început deja să lucreze la pilonii de susținere. În următoarele două luni, șantierul se va muta pe pod. Din octombrie, jumătate de pod ar putea fi blocat, adică cele două benzi de circulație de pe sensul de mers dinspre Calea Crângași spre strada Turda.
Și linia de tramvai va fi blocată pe același sens. Este varianta luată în calcul de Primăria Capitalei, așa încât lucrările să se încheie mai devreme, adică în martie 2024.
Întreaga structură de rezistență a podului va fi refăcută, căci nu mai poate susține mașinile și tramvaiul 41.
Termenul de finalizare ar putea fi prelungit până în martie 2025
Constructorul are nevoie de jumătate de an doar pentru lucrările de deasupra podului, unde se va decoperta până la beton.„Este o lucrare complexă. De abia dupa ce se va scoate sistemul rutier existent, atunci vom vedea gradul de degradare şi timpul de intervenţie efectiv”, a spus Amil Zarculea, șef de șantier, pentru Observator.
Citiţi continuarea pe 9news.ro
Foto fr si main:Creative Lab /Shutterstock
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice