In China, exista o politica oficiala care restrange drepturile familiei la a avea un singur copil. Aceasta masura duce la un procent de 87% de femei maritate care aleg metodele contraceptive in zilele noastre. Pilula are deocamdata un grad de acceptare de numai 2%, insa creste treptat.
In cazul Japoniei, pilula a fost introdusa ca metoda contraceptiva abia in 1999, ceea ce face ca aceasta sa fie ultima tara dezvoltata care sa preia inovatia. In prezent, 5% dintre femeile japoneze care aleg contraceptia o prefera pe cea orala.
In 2010, Bayer Schering Pharma sarbatoreste 50 de ani de la aparitia pilulei contraceptive, inovatia care a dus la emanciparea femeilor din intreaga lume. Bayer Schering Pharma a lansat in Romania campania nationala “50 de ani de pilula contraceptiva. Sarbatorim femeia, sarbatorim inovatia”, care va evidentia rolul pilulei contraceptive in viata femeilor si inovatia pe care pilula a adus-o la nivel mondial. Campania ofera o imagine reala asupra evolutiei femeii din tara noastra din perioada comunista pana astazi. La conferinta de presa au participat Aurora Liiceanu, Psiholog, Prof. Dr. Radu Vladareanu, Sef Clinica Obstetrica Ginecologie Elias si Malvina Cservenschi.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri