Inscrierea la concurs se poate face on-line, pe site-ul campaniei: www.colecteazaselectiv.ro sau prin sms la numarul 1873 (numar cu tarif normal, valabil in toate retelele de telefonie mobila).
“Identificarea deseurilor de ambalaje este primul pas in circuitul reciclarii. A recunoste un deseu de ambalaj, de fiecare data cand il folosesti, inseamna sa constientizezi existenta lui si faptul ca el nu este gunoi, ci trebuie sa fie reciclat. Consideram ca acesta este primul pas in eforturile de a informa, educa si constientiza romanii cu privire la importanta colectarii selective, pentru a-i determina astfel pe cat mai multi dintre noi sa depuna deseurile de de ambalaje separat de gunoiul menajer. Lucru care este cu atat mai important cu cat, in Romania, 60% din deseurile de ambalaje sunt generate de populatie.”, a adaugat Mugurel Radulescu.
In cadrul campaniei, alaturi de platforma on-line www.colecteazaselectiv.ro, mesajele de colectare selectiva precum si invitatia la concurs vor fi comunicate, atat in Bucuresti cat si in celelalte 16 orase ale campaniei, prin: prezenta promoterilor in parcurile si pietele din fiecare locatie, cu actiuni de impartire de materiale informative si saci colorati in culorile colectarii selective (galben, albastru si verde), prin machete in ziarele locale, prin concursuri radio (statii locale). In plus, in Bucuresti vor fi expuse afise cu mesaje de colectare selectiva in garniturile de metrou, pe toata perioada campaniei.
De asemenea, cu ocazia campaniei, Eco-Rom Ambalaje lanseaza, in Bucuresti, programul-pilot de home advising. Acesta presupune actiuni de door-to-door a mai multor echipe special pregatite, care sa discute cu oamenii despre colectarea selectiva: cum se face corect si de ce este importanta. In cadrul actiunilor de home advising, bucurestenii vor primi materiale informative despre colectarea selectiva, saci colorati, in culorile colectarii selective si pixuri realizate din PET-uri reciclate.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri