Brazii creati de 19 designeri romani, carora li s-au adaugat cei realizati de copiii de la Mark Twain International School, Scoala Europeana si Salvati Copiii Romania, au fost licitati in cadrul celei de-a zecea editii a Festivalului Brazilor de Craciun, fondurile colectate fiind de 274.490 de euro. Banii vor asigura suportul necesar scolarizarii copiilor din cele 43 de centre socio-educationale ale Salvati Copiii.
In cadrul Galei prezentate de Andi Moisescu, au fost stranse fonduri din biletele de tombola, sponsorizarile pre-eveniment si din licitarea celor 22 de braduti creati in exclusivitate pentru Festivalului Brazilor de Craciun.
Cea mai mare suma, de 25.000 euro, a fost licitata pentru bradutul imaginat de copiii de la Salvati Copiii, prin generozitatea lui Marius Ivan (10.000 euro) si a companiei Henkel Romania (15.000 euro). Bradul, realizat cu migala din pagini de carti, a fost creat cu gandul la povestile care fac din copilarie un taram magic si va ramane, potrivit traditiei, la Organizatia Salvati Copiii Romania.
„Salutam gestul extraordinar al tuturor celor care, chiar si in acest an dificil din punct de vedere economic, au demonstrat ca empatia si grija fata de ceilalti, mai ales cand vorbim despre copiii din medii sociale defavorizate, exista. Este minunat ca am putut strange suma de 275.000 euro, atat de necesara pentru sprijinirea a peste 8.000 de copii, care merita toate eforturile noastre. Multumiri speciale merg catre designerii care si-au pus in joc imaginatia, creand braduti de poveste, precum si catre persoanele si companiile care, cu generozitate, au fost alaturi de copii. Fondurile astfel colectate vor fi folosite pentru integrarea sociala si scolara a copiilor vulnerabili”, spune Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv al Organizatiei Salvati Copiii.
Editia 2010 a Festivalului Brazilor de Craciun, un eveniment caritabil marca Salvati Copiii Romania, a adus in scena 23 de brazi originali, fiecare cu propriile semnificatii despre ce inseamna Craciunul si bucuria de a darui.
Bradul lui Ingrid Vlasov, fastuos si plin de magie, ne invita sa rememoram puritatea copilariei, prin albul predominant si simboluri ale basmelor. “Priviti-l si intrati intr-o lume plina de povesti. Visati si nu uitati ca Mos Craciun exista pentru toti!”, ne indeamna creatoarea. Venera Arapu a creat, pentru aceasta editie a Festivalului, un brad centrat pe lumina pe care o aduce sarbatoarea: “Noi facem daruri de lumina si bucurie copiilor, iar ei ne intorc acest dar inmiit”, spune designerul.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri