Comunicat de presa
Femeile isi doresc barbati adevarati (asa cum sunt vazuti in mod traditional), barbatii doresc femei blande dar atractive, si ambele sexe doresc mult sprijin emotional de la celalalt. Conceptul ca femeile nu ar trebui sa aiba loc doar in bucatarie, ci si in functiile de conducere este destul de capabil de a obtine sprijinul majoritatii in zilele noastre, dar subiectul reconcilierii cu rolul de mama continua sa dea nastere unui grad de ambivalenta atat in randul barbatilor cat si al femeilor.
Schimbari majore
Cu ocazia Zilei Internationale a Femeii, GfK Austria – Departamentul de Cercetare Sociala si Organizationala a investigat in randul austriecilor intelegerea actuala a rolurilor celor doua sexe.
"In comparatie cu studiile pe care le-am realizat in deceniile anterioare, putem stabili ca atitudinile fundamentale s-au schimbat dramatic. Dar, cand vine vorba de a pune lucrurile in practica in viata de zi cu zi, atat barbatii cat si femeile continua sa aiba dificultati", spune Directorul Departamentului GfK de Cercetare Sociala si Organizationala, Angelika Kofler. "Cum sa se ridice la inaltimea asteptarilor mari din partea ambelor sexe inca ii nedumereste atat pe barbati cat si pe femei, ca sa nu mai vorbim de chestiunea referitoare la reconcilierea rolului de mama cu cariera. In aceasta privinta, se observa inca multa ambivalenta”.
Super-femeile isi doresc Super-barbati si viceversa
Aproape toti barbatii doresc ca femeile lor sa fie, mai presus de toate, sensibile si sa dea dovada de intelegere, sa fie afectuoase si loiale – dar si inteligente (98% in fiecare caz). In plus, aproape la fel de multi barbati isi doresc, de asemenea, ca femeile lor sa fie atractive (95%) si sa fie capabile sa gateasca bine (93%). Comparativ, este mai putin important pentru barbati ca femeile sa fie de succes (84%), sa fie instarite financiar (72%), independente (86%) si sa mearga la serviciu (80%) - chiar daca se observa ca majoritatea barbatilor considera si acest lucru ca un aspect de dorit care face parte din a fi femeie azi. Cu alte cuvinte: Barbatii vor Super-femei.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri