Comunicat de presa
Studiul realizat la nivel European de Microsoft Advertising impreuna cu agentia Carat, a dezvaluit cei mai importanti factori ce se afla in spatele deciziilor de cumparare ale unui consumator.
Pe parcursul studiului au fost analizati aproximativ 19.000 de cumparatori la nivel global din cele patru piete de retail principale - alimente, imbracaminte si accesorii, fast-food si electrocasnice.
Doar 15% dintre europeni spun ca deciziile lor de cumparare nu au fost afectate de criza iar 4% spun ca planuiesc sa revina la vechile obiceiuri de cumparare dupa recesiune.
In afara de cercetarea pe care consumatorul o face inaintea achizitionarii unui produs, studiul mai aduce in prim plan si segmentul de populatie (24%) ce isi foloseste smartphone-ul in timp ce face cumparaturile, pentru a compara preturile inainte de achizitie.
Decizia de cumparare nu mai este una liniara ci una mult mai dinamica. Pasii pe care ii realizeaza consumatorul in vederea achizitionarii de bunuri incepe cu o etapa de pre-cumparare (discutii cu prietenii legate de ceea ce vor sa achizitioneze), cercetarea pe internet, cumpararea si post-cumpararea ( review-uri despre produse pe diferite site-uri si forumuri). Vechile obiceiuri de cumparare nu se mai regasesc la consumatorul modern.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri