IN ACEST ARTICOL:
'Splendoare de Sarbatoare', emisiunea Mihaelei Radulescu, a fost in fruntea preferintelor telespectatorilor (n.r. in Ziua Pastelui), fiind urmarita de o medie de aproape o jumatate de milion de telespectatori din mediul urban', anunta cu fast postul de televiziune care a produs aceasta emisiune.

Emisiunea a fost difuzata chiar in ziua de Paste si marturisesc ca intamplarea de a fi asistat la cateva secvente din aceast program, chiar in timpul mesei de Paste a fost de-a dreptul oripilanta. Ma uit extrem de rar la TV iar astfel de momente cand fara sa vrei esti conectat la cultura populara a televizorului, cand practic esti incapabil de a lua tu decizia de a inchide televizorul sau macar de a comuta pe alt canal, provoaca soc. Provoaca soc fiindca efectiv nu iti vine sa crezi la ce nivel de ignoranta si prost-gust se scalda oamenii.

Daca in timpul mesei de Paste – fiindca emisiunea a fost difuzata candva pe la orele pranzului – milioane de romani au vizionat cu satisfactie show-ul ieftin al unor femei aproape dezbracate si al caror limbaj denota efectiv umilinta asumata si... prostie, atunci simt sa ma declar invinsa de sentimente pesimiste.

Ma refer la ceea ce postul de televiziune spune ca ar fi trebuit sa fie „un show de senzatie” oferit de catre Bianca Dragusanu si Daniela Crudu, in timpul emisiunii „Splendoare de Sarbatoare”, emisiunea Mihaelei Radulescu. „Bianca Dragusanu si Daniela Crudu nu stau nici in prag de sarbatoare: frumoasele asistente joaca intr-un sketch de senzatie, intorcandu-se in timp cu cateva mii de ani. Salbatica – Bianca si Primitiva – Daniela renunta la salatele din Dorobanti si rod oase de dinozaur la <<Splendoare de Sarbatoare>>. Bianca si Daniela au avut parte de un make-up cu totul si cu totul deosebit, care a facut din superbele asistente niste femei salbatice si primitive din Epoca de Piatra. Fara dinti, tinerele renunta la salate, limitandu-si meniul la cateva oase de dinozaur”, este modul in care isi promova postul de televiziune, emisiunea din Ziua de Paste. A fost un moment in care doua femei extrem de vulgare, aproape nude rosteau un text cu aluzii sexuale care nu le facea deloc cinste si cu toate aceste evidente, oamenii le-au privit probabil cu satisfactie de vreme ce institutiile de cercetare a audientelor, arata ca emisiunea a fost in top.

“Slujba de Inviere a fost urmarita de cei mai multi romani din mediul urban pe acelasi post de televiziune”, citesc in comunicatul de presa. Ciudat modul in care se face trecerea de la morala religioasa la nerusinare crasa... Nu gasesc arhivata pe internet emisiunea ca sa vedeti in mod clar despre ce vorbesc. Banuiesc insa ca stiti la ce ma refer. Si nici macar nu este nevoie de acele imagini fiindca reteta este una clasica – femei dezbracate aproape “de tot” care accepta sa se autoumileasca in competitia pentru audienta TV.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri