Intr-una dintre reclame, Julia Roberts ne zambeste seducator, avand o piele radianta, asa cum o facea si acum 20 de ani, de parca timpul ar fi stat in loc. Imaginea ei perfecta reprezenta promovarea unui produs Lancôme, lasandu-ne sa credem ca portretul ideal al Juliei Roberts s-ar datora produsului de infrumusetare. Vedeti reclamele in acest Video:
Autoritatea pentru reglementarea publicitatii, un fel de CNA al advertisingului din UK, a considerat ca reclama este falsa. De asemenea a fost interzisa si reclama la un alt produs cosmetic, acesta fiind promovat de catre fostul model Christy Turlington. Fara sa negam ca cele doua femei sunt si in realitate frumoase, fara sa spunem ca folosirea cosmeticelor ar fi de condamnat, trebuie sa admitem ca aceste printuri vorbesc de fapt despre o lume ireala. Suntem stimulate sa credem, in mod eronat, ca frumusetea femeilor portretizate este exclusiv rezultatul folosirii unor produse cosmetice.
Produsele de infrumusetare devin ca prin magie, ingredientele "tineretii fara de batranete si vietii fara de moarte".
Insa nu este chiar asa, perfectiunea imaginilor, pe langa munca make-up artistilor si hairstylistilor profesionisti, se datoreaza editarii digitale a fotografiei, acest proces fiind facut cu foarte-foarte mare atentie, astfel incat rezultatul sa nu fie altul decat cel IDEAL.In final, cei care castiga cel mai mult in baza acestor practici nerealiste sunt producatorii de bunuri destinate femeilor, iar cele mai afectate sunt chiar femeile, manipulate de impresia ca pot face investitii pentru a atinge idealul frumusetii, frumusete care de fapt, este cat se poate de falsa... Am vrea sa o vedem pe Julia Roberts, femeia de 44 de ani, cea care nu si-a pierdut farmecul in timp si nu amintirea ei din trecut, obtinuta prin intermediul Photoshop! Trebuie sa fim sincere cu noi si sa constientizam ca ceea ce ne livreaza mass-media in materie de frumusete feminina sunt minciuni grosolane.
Decizia autoritatilor din Marea Britanie marcheaza o mare victorie au scris foarte multe site-uri internationale adresate femeilor. “Poate ca in curand vom vedea tot mai multe astfel de masuri luate impotriva editarii digitale si poate in curand, aceste imagini false vor fi inlocuite cu imaginea frumusetii feminine naturale, in locul corpurilor si chipurilor ciudate de extraterestre, pe care ni le livreaza publicitatea acum”, scrie de exemplu, BitchMedia.com.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară