Nimanui nu-i pasa daca replicile nu sunt etice, daca incalca drepturile femeilor, daca sunt pline de stereotipuri sau de idei preconcepute. Toata lumea se gandeste la calitatea rotilor pe care alegi sa le montezi masinii tale.
Goodyear este o companie care a inceput sa capitalizeze de ceva vreme dorinta nemarginita a barbatilor de a le proteja pe femeile lor, care sunt la volan. De aceasta data, ar trebui sa-i dam agentiei de publicitate care a creat spotul urmator un soi de premiu Hitchcock pentru scenariul pe care a reusit sa-l creeze.
Incercati sa va concentrati pe urmatoarele aspecte: tensiunea creata de muzica alarmanta, schimbarea consecutiva a unghiului in care este filmat spotul, beat-ul accelerat, luminile obscure care in final se transforma in lumini, clare, de victorie. O adevarata punere in scena, in doar 54 de secunde.
Poate ca nu este Grace Kelly, insa clipul ne face sa fim ingrijorati pe tot drumul de siguranta ei. Da! pentru ca este o femeie la volan, o femeie care conduce si care nu ar putea niciodata sa ajunga la destinatie, daca preabunul ei sot nu ar fi echipat-o cu roti Goodyear Polyglas. Pentru un barbat nu ar fi fost aceasta problema, insa in cazul unei femei la volan, pericolul este iminent.
Este o reclama cu o tenta extrem de sexista sau doar mi se pare mie?
Acest comentariu ii apartine Laurei Dragulin, colega noastra de la ww.9am.ro.
Foto front si main: Shutterstock
Articolul este o preluare 9am.ro.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri