In acest context, Campania ALTFEM, demarata de catre Active Watch ne invita sa analizam propriile stereotipuri in legatura cu femeile si barbatii, energia pe care o investim in confirmarea, mentinerea si transmiterea lor si influenta semnificativa pe care acestea o au in viata noastra. Proiectul vorbeste despre modul cum stereotipurile, ca “manuale” de citire si de intelegere a noastra si a celorlalti, ne pot influenta alegerile si dezvoltarea, atat in viata personala, cat si in viata profesionala, limitandu-ne sau determinandu-ne sa ignoram anumite resurse si oportunitati, pe care toti le avem, indiferent ca suntem femei sau barbati.
ALTFEM aduce in discutie rolul si responsabilitatea media si a publicitatii in mentinerea si promovarea unor sterotipuri, prejudecati si discriminari de gen. Despre acest aspect am stat de vorba cu Mircea Toma si Ionut Codreanu, de la Active Watch.
Femeia, “dotata doar cu sex si cratita”?
Garbo: Televiziunea si mass-media in general reprezinta o oglinda a realitatii? Adica, daca femeile sunt prezentate cu precadere in postura de dive sau gospodine, aceasta este si realitatea din teren?
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice