In acest context, Campania ALTFEM, demarata de catre Active Watch ne invita sa analizam propriile stereotipuri in legatura cu femeile si barbatii, energia pe care o investim in confirmarea, mentinerea si transmiterea lor si influenta semnificativa pe care acestea o au in viata noastra. Proiectul vorbeste despre modul cum stereotipurile, ca “manuale” de citire si de intelegere a noastra si a celorlalti, ne pot influenta alegerile si dezvoltarea, atat in viata personala, cat si in viata profesionala, limitandu-ne sau determinandu-ne sa ignoram anumite resurse si oportunitati, pe care toti le avem, indiferent ca suntem femei sau barbati.
ALTFEM aduce in discutie rolul si responsabilitatea media si a publicitatii in mentinerea si promovarea unor sterotipuri, prejudecati si discriminari de gen. Despre acest aspect am stat de vorba cu Mircea Toma si Ionut Codreanu, de la Active Watch.
Femeia, “dotata doar cu sex si cratita”?
Garbo: Televiziunea si mass-media in general reprezinta o oglinda a realitatii? Adica, daca femeile sunt prezentate cu precadere in postura de dive sau gospodine, aceasta este si realitatea din teren?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri